נפטר מפקד המשטרה האחראי למירון: "מתפלל שהילדים שלי יבינו מה זה ל"ג בעומר"

    בנצי ליזרוביץ No Comments on נפטר מפקד המשטרה האחראי למירון: "מתפלל שהילדים שלי יבינו מה זה ל"ג בעומר"
    2:28
    21.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מאמשינוב הורה: "לנסוע למירון, לא חושב שיש סכנה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר, הלך לעולמו ראובן אדרי ששימש מפקד משטרת התנועה ולאחר פרישתו עבר למע"צ. אדרי, שזכויות רבות וגדולות נזקפות לזכותו היה אחראי ברוב השנים האחרונות על מבצע מירון.

    שנה לאחר הכשלון הגדול והקריסה הגדולה במירון הוחלט להחזיר לו את האחריות למבצע מירון. הוא האיש שהגה את הרעיון של הקמת מנהרה תת קרקעית להולכי רגל ביציאה ממירון ובכך לעשות סדר בתנועה.

    כזכור, הקריסה הגדולה הייתה כשנפלה ההחלטה לקחת מאגף התנועה את האחריות ולהביא הכל למחוז הצפוני. אדרי היה קצין התנועה המיתולוגי של מחוז ירושלים עשרות שנים היה מספר אחד בליווי שירות של אח"מים – ראשי ממשלות ועוד.

    מסע הלווייה של ראובן אדרי ז"ל יצא בשעה 18:00 מבית כנסת קול אליהו מבשרת ציון. הלוויה תחל בשעה 18:30 בהר המנוחות. המשפחה יושבת שבעה ברח' השושנה 22 מבשרת ציון.

    ח"כ מנחם אליעזר מוזס שלו הכירות אישית של שנים עם נצ"מ ראובן אדרי מפקד משטרת התנועה לשעבר שנפטר היום לאחר מחלה קשה אמר בשיחה עם בנצי ליזרוביץ ב'קול חי': "ראובן אדרי הוא איש מדהים עם המון זכויות לחגיגות הרשב"י במירון. הוא האיש שיזם את המנהרה להולכי הרגל. הוא האיש שסידר את הכבישים בתוך מירון , את המדרכות , וריבד את הכבישים למירון ובתוך מירון .כשעבר לנהל את מע"צ בצפון השקיע משאבים ומאמצים לטובת העולים למירון".
    "אין הדלקה שהוא לא השתתף. בכל ההדלקות במהלך ההילולה הוא היה השתתף רקד ושמח. כשל"ג בעומר היה חל במוצש היה מגיע לשבת עם משפחתו למירון ושהה בבני עקיבא במהלך השבת. תמיד אמר לי "אני מתפלל שהילדים שלי יבינו מה זה ל"ג בעומר ומה זה מירון שיבינו איך כ"כ מאות אלפים באים לשמוח בהילולה של אדם שנפטר לפני הרבה מאד שנים על זה אני מתפלל" אמר אדרי למוזס. בכל הישיבות לקראת לג בעומר  ישבנו יחד ותמיד ראית את ההתפעלות שלו והאכפתיות שלו להצלחת כל העולים למירון. אבידה קשה ומצערת" סיים מוזס.

     

     



    0 תגובות